پشتیبانی و تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا و ساخت کاور برای اینستاگرام

اگر برای پیج خود نیاز به طراحی کاور و تولید محتوا می‌گردید می‌توانید با ما تماس بگیرید. ساخت کاور اینستاگرام، ادمین پیج، تولید محتوا برخی از کارهای هستند که انجام می‌دهیم .

فروش در شبکه‌ها اجتماعی 

شبکه‌های اجتماعی به‌واسطه رشدی که در چند سال اخیر داشتن و فراگیرشدن آن‌ها بهترین مکان برای فروش محصولات یا ارائه خدمات می‌باشند. پیج‌های که دارای محتوای مناسب و گرافیک زیبایی می‌باشند از نظر جذب مخاطب و فروش، بهتر عمل می‌کنند.

شبکه های اجتماعی در کنار سایت
طراحی کاور اینستاگرام

طراحی کاور برای اینستاگرام 

اگر شما هم دارای صفحه‌ای در اینستاگرام هستید که نیاز به محتوا و کاور دارید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، با ما بهتر دیده شوید. نیاز نیست وقت خود را برای یادگیری و طراحی کاور صرف کنید، کافی است این وقت را صرف تبلیغات و جذب مخاطب و کار خود کنید و بخش طراحی را به ما بسپارید .

چرا نیاز به یک طراح داریم؟

اگر شما بخواهید وقتی را که در زمینه طراحی کاور برای محصولات و محتواهای خود بگذارید باید یک سیستم خوب تهیه کنید با برنامه‌های گرافیکی سروکله بزنید و قوانین طراحی را یاد بگیرید. این یعنی وقتی که شما می‌توانستید در زمینه فروش و معرفی خدمات خود صرف کنید به کاری یادگیری و آموزش گذرانده‌اید. تازه اگر در هر دو زمینه به فعالیت بپردازید بعد از یک مدت خسته و سردرگم می‌شوید یا آن‌قدر مشغول فروش و ارائه خدمات می‌شوید که از بخش طراحی می‌مانید . 

طراحی کاور اینستاگرام
طراحی کاور اینستاگرام

چرا گروه طراحی یو هاست کو؟

یکی از مشخصه‌های ما قیمت مناسب ماست یعنی شما با قیمتی که در مجموع ما می‌پردازید بیشتر از دیگر گروه‌ها خدمات دریافت می‌کنید. چرا؟ ما در ابتدای کار با مشتری‌های خود به دلیل بازخورد کمی که دارند کمتر مبلغ دریافت می‌کنیم و بعد از بهترشدن سطح درآمد شما این مبلغ افزایش می‌یابد.  

طراحی کاور اینستاگرام

قیمت طراحی کاور تولید محتوا برای اینستاگرام

قیمت طراحی کاورها بسته به نوع کاورهای تک یا اسلایدی، تعداد در ماه متفاوت است و می‌توانیم برای شما بسته به نوع نیازتان پکیج درست کنیم. هزینه هر کاور از 20 تا 300 هزار‌‌تومان متفاوت است پس بهتر است با ما تماس بگیرید تا بهتر شما را راهنمایی کنیم . 

ما می‌توانیم برای شما کاور تک صفحه برای معرفی محصول، کاور اسلایدی برای معرفی محصول، کاور برای ویدئو های شما، بنر‌های تبلیغاتی برای معرفی خدمات شما طراحی کنیم.

 

کاور ویدیو
130 هزارتومان
برای هر کاور تکی
10 عدد در ماه 1میلیون تومان
12 عدد ماه 1.140 میلیون تومان
15 عدد در ماه 1.350 میلیون تومان
کاور محصول
120
هزینه تک محصول
20 عدد در ماه 600 تومان
30 عدد در ماه 800 تومان
60 عدد در ماه 1.400 میلیون تومان
کاور اسلایدی محصول
200
هزینه تک محصول
10 عدد در ماه 1میلیون تومان
15 عدد در ماه 1.350میلیون تومان
20 عدد در ماه 1.700 میلیون تومان

چگونه ثبت سفارش کنم ؟

کافی است با ما در واتساپ یک پیام ارسال کنید یا یک اس ام اس برای دریافت مشاوره به شماره

09385837854

ارسال کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

بعد از برسی نوع کسب و کار شما و مشاهده پیج شما طرح های اولیه و قیمت برای شما ارسال می‌شود تا پکیجی مناسب برای شما ایجاد کنیم.