یو‌هاست‌کو: طراحی سایت فروشگاهی

امروزه داشتن یک سایت فروشگاهی برای کسب کارها الزامی می‌باشد.  شما با این کار می‌توانید دنبال مشتری‌های جدید و افزایش درآمد باشید. پس مهم نیست که یک کسب کار کوچک آفلاین دارید می‌توانید کسب‌وکار خود را به یک کسب کار بزرگ آنلاین تبدیل کنید و از همه‌جا مشتری داشته باشید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی؟

همیشه آنلاین هستید

بر خلاف کسب کارهای معمولی سایت شما 24 ساعت و هر روز هفته  باز است و مشتریان شما می‌توانند محصولات را در هر ساعت از روز سفارش دهند.

همه‌جا هستید

سایت‌ها راحت‌ترین راه برای سفارش محصول و مقایسه با بقیه محصولات هستند و کاربران می‌توانند از نظرات دیگر کاربران استفاده کنند، محصول موردنظرشان رو پیدا کنند.

پرداخت آنلاین

تمام مشتریان شما می‌توانند توسط کارت‌های عضو شتاب یا پرداخت‌کارت به کارت پرداخت وجه انجام دهند و پول پس از پرداخت وجه به‌حساب شما واریز شود، محصول را برای آنها ارسال کنید.

دسترسی در تمامی دستگاه‌ها

تمام سایت‌های ما از جدیدترین متدهای روز دنیا پیروی می‌کنند، سایت‌های طراحی شده توسط ما برای پلتفرم‌های کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی همراه در دسترس است و کاربران شما می‌توانند با استفاده از هر دستگاهی از سایت شما خرید کنند.

یو هاست کو طراحی سایت
یو هاست کو طراحی سایت فروشگاهی

با مشتریان در تماس باشید

خیلی راحت‌تر از همیشه با مشتریان خود به گفت‌وگو بپردازید و  به سؤالات آنها پاسخ دهید،  مشتریان همیشه سؤال‌های بدون جوابی دارند که شما می‌توانید به سؤالات آنها در هر ساعت در روز شب بودن هیچ محدودیتی پاسخ دهید و به آنها در انتخاب محصولاتشان کمک کنید.

 آمار فروش و موجودی کالا

یکی از دغدغه بزرگ فروشندگان اطلاع موجودی کالاها به مشتریان است. خیلی وقت‌ها برای شما  محصولی ناموجود می‌شود و مشتری به‌اشتباه واریز پول می‌کند و مشکلاتی را پیش می‌آورد. این مشکل را حل شده بدانید؛ زیرا در سایت‌ها شما  با استفاده از سیستم یک‌پارچه به مشتری نشان می‌دهد که موجودی کالاها روبه‌اتمام است یا خیر و در صورت کم‌شدن موجودی سایت برای شما هم پیام ارسال می‌کند.

یو هاست کو طراحی سایت فروشگاهی

شما می‌توانید آمار بهتری از فروش و سفارش محصولات خود داشته باشید محصولات رو پیش‌فروش کنید یا تخفیف زمان‌دار مشخص کنید. حالا فکر کنید شما آمار بهتری از فروش خود و محصولات دارید این به شما کمک می‌کند از رقبای خود جلو تر باشید و به آینده کسب‌وکارتان فکر کنید.

 قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسته به نوع کار، سیستم فروشگاهی استفاده شده و هزینه دامنه و سرور متفاوت است و این قیمت  برای یک فروشگاه کوچک محلی از 1.600 تومان شروع شود و برای فروشگاه‌های که به‌صورت کاملاً اختصاصی نوشته می‌شوند به چند ده میلیون تومان هم برسد. قیمت‌ها به برای سایت های اختصاصی متفاوت است و قبل از مشاوره نمی‌توان قیمتی برای کار مشخص کرد پس کافی است برای مشاورین ما پیام بگذارید یا از فرم تماس با ما درخواست مشاوره بدهید. تیم ما به شما به‌صورت رایگان مشاوره می‌دهد و شما را در این راه یاری می‌رساند.

طراحی : خوب

طراحی واکنشگرا : دارد

سئو سایت : خوب

مقاله سئو شده : 1

هاست رایگان : ندارد 

دامنه ir رایگان : دارد

دامنه com رایگان : ندارد

9.500 تومان

سال اول

درخواست مشاوره

طراحی : حرفه ای

طراحی واکنشگرا : دارد

سئو سایت : خوب

مقاله سئو شده : 4

هاست رایگان : معمولی 

دامنه ir رایگان : دارد

دامنه com رایگان : ندارد

14.500 تومان

سال اول

درخواست مشاوره

طراحی : عالی

طراحی واکنشگرا : دارد

سئو سایت : عالی

مقاله سئو شده : 8

هاست رایگان : حرفه ای 

دامنه ir رایگان : دارد

دامنه com رایگان : دارد

18.500 تومان

سال اول

درخواست مشاوره

سوالات متداول طراحی سایت

کار با سایت بسیار راحت است و ما آموزش های لازم را به شما یاد میدهیم ، پس جای  هیچ نکرانی نیست تا وقتی ما هستیم .

پشتیبانی سایت شامل آموزش های گذاشتن محصول ، ارسال پست ، ساخت یک برگه ، تنظیمات و آموزش های لازم برای داشتن یک سایت بهینه در اختیار شما قرار میگیرد .

در صورتی که نیاز داشته باشین با قیمتی توافقی خدمات پست  گذاشتن و محصولات را ما برای شما انجام میدهیم .

پرداخت  توسط درگاهای شخصی یا درگاه های واسط انجام میشود ، مشتریان میتوانند از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت یا روش های مرسوم دیگر  پرداخت و جه انجام دهند .

در هیچ جای دنیا امنیت به صورت 100% نیست اما ما تمام نکات امنیتی و افزونه های لازم برای این که امنیت شما را تامین کنیم انجام میدهیم و از تمام سایت های پشتبانی شده توسط ما به صورت منظم بکاپ تهیه می شود.

شما میتوانید با انجام یکسری نکات در جستجوی گوگل اول باشید، یا ما برای شما این کار هارا  انجام دهیم .

طراحی سایت در لاهیجان

نیاز به مشاوره دارید؟!

برای در یافت مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید، ما پاسخگو صدای گرم و دوست داشتنی شما هستیم.

09385837854 فرم تماس با ما

خدمات دیگر ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *