سلام به تمام عزیزان . امرزو می خواهم به این بپردازم که چگونه عکس خود را سئو کنیم . اگر شما هم سایتی دارید یا می خواهید سایتی ایجاد کنید باید بدونید که سئو بودن عکس های یکی از نکات مهم در بیهنه بودن سایت شما و سرعت اون داره .

اگر دقت کنید تمام سایت های بزگر سایز مشخصی برای قسمت عکس های فروشگاهی و وبلاگی خودشون دارن این به زیبای سایت و سرعت سایت کمک میکنه .

هدف ما ما  تو این آموزش اینه که شما عکس های خودتون رو سئو کنید .

چگونه عکس های خورد را سئو کنیم یعنی :

  1. سایز و اندازه اون رو کم کنیم .
  2.  نام درستی برای اون انتخاب کنیم.
  3. توضیحات برای عکس خودمون قرار بدیم .

این آموزش بدرد چه کسانی می خورد ؟

این دوره بدرد همه افراد می خوره مخصوصا اونایی که وبسایت های وردپرسی دارن چون سئو عکس در وردپرس یکی از نکانی هست که باید رعایت کرد . البته تو این آموزش چگونه عکس خود را سئو کنیم به کد های مورد استفاده در html هم پرداخته شده که  به صورت تمام و کمال به این موضوع پرداخته شده باشد .

اگر وبمستر هستید حتما برنامه فوتوشاپ رو در سیستم خود نصب داشته باشید . ما در آموزش چگونه عکس خود را سئو کنیم  با برنامه فوتوشاپ کار سئو عکس خود را انجام می دهیم .

سئو تصاویر در وردپرس

سئو چیست ؟

اگر نمی دانید سئو چیست به صورت کوتا باید بگویم بهینه کردن سایت برای موتور های جستجوگر است که در یک مقاله بصورت کامل به آن خواهم پرداخت . باید بدانید بخش عکس های گوگل یکی از بزرگترین بخش های ورودی برای سایت بشمار می رود .

اگر به دنبال مطالب آموزشی بیشتر هستید حتما به بخش ویلاگی ما سربزنید .

آموزش چگونه عکس خود را سئو کنیم

خوب در این آموزش 15 دقیقه ای به صورت کامل به سئو تصاویر پرداختم و فرق یک عکس خوب با یک عکس بد رو به شما نشون میدم . همچنین می گم چجوری با فوتوشاپ سایز عکس های خودتون رو کم کنید ، سایز اون رو درست کنید .

 آپارات ما 

اینستاگرام ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *