بلاگر به چه معناست   ؟

 بلاگر در عصر رسانه دیجیتال با شروع وبلاگ ها و وبسایت ها شکل گرفت که بیشتر با نام بلاگ کردن شناخته می شد . تولید کنندگان کالا ها یا خدمات از افراد محبوب می خواستند تا محصول های اون هارو مورد نقد و برسی قرار بدن ، این کار باعث میشد تا افراد دلبسته بلاگر مورد هیجان قرار بگیرن که این یعنی معرفی و فروش کالا یا خدمات .

البته این رو هم باید در نظر داشت اگه کالای مورد تعریف و تمجید بود یعنی این یک تبلیغ است  و اگر داری نقاط ظعف و قدرت بود بیشتر در ذهن مردم جای میگرفت و بیشترین تاثیر رو بر روی ذهن مخاطب می گذاشت .

مد نویسی دیجتال یا بلاگری از سال 2013 با روی کار اومدن اینستاگرام با میلیون ها بازدید کننده در روز به اوج خودش رسید.

بیشتر فشن بلاگر ها در ایسنتاگرام به چشم میخورند و زندگی مجلل و محصولات شیک رو به کاربران معرفی میکنند .

بهتره انواع بلاگر ها رو بشناسیم

بلاگر مد و لباس

فشن بلاگر یا  بلاگر مد و لباس به افرادی گفته میشه که به لباس و دنیای مد علاقمند هستند و سعی بر معرفی لباس یا برند ها و از این قبیل کالا ها رادارند . در این زمینه همه افراد چه دختر و پسر و چه افراد مسن و کودکان می توانند با تولید محتوا تصویری و ویدیوی به بلاگ کردن بپردازند و افراد را با دنیایی رنگا رنگ مد آشنا کنند ، شما باید در نظر داشته باشید مدل بودن با بلاگر فشن و مد فرق دارد و به این معناست که برای مدل شدن شما نیاز به یک سری فاکتور های خاص دارید که باید انها را داشته باشید مانند قد، وزن ،رنگ پوست ، مو ، چشم و … اما برای بلاگر شدن شما نیاز به این موارد خاص ندارید پس میتوایند به علاقه که دارید به این بخش بپردازید .

بلاگر مکان های تفریحی

بلاگر های مکان های تفریحی یا همان تراول بلاگر ها با سفر به مکان های زیبا و شیک و معرفی این مکان ها به تولید محتوا میپردازند ، بیشتر بلاگر های مکانی های تفریحی با دعوت هتل ها و مکانی های تفریحی برای معرفی خود انجام میگیره . باید در نظر داشت برای ساخت محتوای این چینی شما باید خلاقیت و دنیا رو از دید خود ببینید و به جاهای سفر کنید که بیشتر از چشم مردم دور مانده و زیبایی های پنهان اون رو به نمایش بکشید .

بلاگرغذا

بلاگر هاغذا یا فود بلاگر ها افرادی هستند که سعی بر معرفی غذا های مختلف و یا اماکنی که چنین غذا هایی رو معرفی میکنن دارند در حال حاظر این گونه بلاگر ها بیشتر از هر بلاگر دیگری بچشم میخورند و افراد خیلی کمی هستند که واقعیت های را در این حرفه می گویند ، بلاگر های حرفه ای بیشتر سعی بر این دارند که غذا های مختلف از ملیت های مختلف رو مورد برسی قرار بدن  و این بلاگر ها بیشتر در سفر هستند شما برای معرفی غذا می توانید از یک دکه  در خیابان شروع  به کار کنید و بعد ها به سراغ غذا های عیجب و غریب بروید اگر شما فردی شکمو و علاقه زیادی به امتحان کردن غذا دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم  از دکه های خوشمزه غذا فروشی اطراف محل زندگی خود شروع کنید.

بالگر خودرو

بلاگر خودرو یا کار بلاگر ها افرادی هستند که علاقه ای زیاد به خودرو ها دارند البته خودرو ها دسته های مختلفی دارند و شما نیز می توانید در هر دسته از که مایل باشید به تولید محتوا بپردازید ، برای این کار کافیست شما تمام اطلاعات ماشین را داشته باشید و بتوانید نقاط ضعف و قوت آن را بیان کنید ، البته باید این را هم در نظر داشته باشید افراد خیلی کمی هستند که توسط کمپانی های ماشین سازی برای نقد و برسی ماشین ها انتخاب میشوند  و شما میتوایند در صورت داشتن شرایط مالی به نمایشگاه های خودری که سالیانه برگزار میشوند رفته و گزارش تهیه کنید .

بلاگر بازی های ویدیویی

بلاگر بازی های ویدویی یا ویدیو گیم بلاگر افرادی هستن که بازی های ویدیوی رو مورد نقد و برسی قرار میدهند این بخش هم دارای دسته های متفاوتی میباشد برای این کار شما نیاز به یک کنسول ایکس باکس، پلستیشن یا یک سیتسم کامپیوتری قدرتمند داشته باشید و بتوانید جدید ترین بازی ها رو تهیه کنید و با اشتیاق تمام بازی کنید .

بالگر دکوراسیون

این دسته از بلاگر ها  با درست کردن دکوراسیون  داخلی یا خارجی خانه یا شرکت ها ها درآمد کسب می کنند جدا از ساخت محتوا برای شبکه های اجتماعی کار اصلی انها دکوراسیون است و از این راه درآمد کسب میکنند برای این کار شما نیاز به آموزش و رنگ شناسی دارید و باید ذهنی خلاق داشته باشید .دکوراسیون میتواند بهترین کار برای شما باشد بدون یکنواختی و درآمد خوب .

بلاگر اقتصادی

از این رو که تاحالا در ایران به این موضوع پرداخته نشده و نیاز به دانش  اقتصادی دارد برای این کار شما باید علوم دانشگاهی را بیاموزید .

بلاگر طنز

بلاگر های طنز که بیشتر با اسم واینر آنهارا میشناسیم افرادی هستند که تولید محتوای طنز میکنند و کلیپ های خنده داری میسازند این دسته افراد می توانند درآمد خوب و شهرت فراوانی دست یابند . برای این کار شما می توانید به صورت گروهی یا تکی اقدام به تولید محتوا طنز کنید ، دید شما به مشکلات و اتفاقات روزانه و نحوه بیان شما می تواند به رشد شما کمک کند .

در پست های بعدی بیشتر به این موضوع ها خواهیم پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *