سلام به همه دوستان عزیز تاحالا شده برای شما مشکلی پیش بیاد و بخواید و نتونید سرکار برید  با سیستم اونجا کار داشته باشید یا تو این اوضاع کورنا بهترین راه آموزش وارد شدن به سیتم کاربری هست که نیاز داره مشکلش برطف بشه یا آموزش خاصی بهش داده بشه . خوب ما می خوایم برنامه ای رو بهتون معرفی کنیم که این مشکل رو برطف کنید ، از راه دور به مشتریان خودوت  سرویس بدید .

درباره برنامه کنترل کامیپوتر از راه دور

برنامه AnyDesk یه برنامه  کنترل کامپیوتر از راه دور است که به وسیله اون میتونید وارد سیستم یا گوشی فرد مورد نظر بشید و روی سیستمش کاری انجام بدید . شما با این برنامه با استفاده از این برنامه میتونید با گوشی خودتون به سیستم وصل بشید کاری رو انجام بدید یا فایلی رو بارگذاری کنید یا دانلود کنید .

از خوبی های این برنامه هرچی بگیم کم گفتیم استفاده ازش بسیار آسونه و کاربردی هست با استفاده از کدی که بهتون داده میشه میتونید میتونید اون به سیستم هم دیگه وصل بشید . در هنگام ورود به سیستم شما از شما سوال میکنه که چه حق دسترسی های داده بشه مثلا کار با موس دسترسی به فایل ها و …

نصب برنامه کنترل کامیپوتر از راه دور

نصبش هم خیلی آسونه شما میتونید اول اون رو از سایت AnyDesk دانلود کنید . کافیه وقنی وارد سایت شدید روی Download کلیک کنید منتظر باشید تا دانلود شروع شود ،سپس آنرا اجرا کنید . اگه دوست دارید اون رو نصب کنید کافیه بعد از وارد شدن به برنامه رو install کیلیک کنید تا برای همیشه روی سیستم شما نصب شود .

آموزش استفاده برنامه کنترل کامیپوتر از راه دور

یک بخش This Desk هست که کدی که در اختیار شما میزاره رو میتونید در اختیار دیگران بزارید تا وارد سیستم شما بشند و در بخش Remote Desk کد فرد مورد نظر خود رو وارد کنید و با زدن Connect وارد سیستمش بشید . ویدیو آموزش استفاده از این برنامه رو می تونید در زیر تماشا کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *